اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

نقش دستیاران یحیی گل‌محمدی در ناکامی‌های پرسپولیس| سیاه لشگر یا کمک مربی؟!

  • کد خبر: ۱۰۴۵۵۱
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
نقش دستیاران یحیی گل‌محمدی در ناکامی‌های پرسپولیس| سیاه لشگر یا کمک مربی؟!
گرچه سهم یحیی گل محمدی در ناکامی‌های اخیر پرسپولیس کم نیست، اما هرگز نمی‌توان نقش دستیاران او را در شکل گیری شکست‌های اخیر نادیده گرفت.
گروه ورزش|شهرآرانیوز، شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک باعث شد پرسپولیس جام حذفی را هم بعد از ناکامی در فینال سوپر جام از دست بدهد. این شکست عرصه را بیش از همیشه به یحیی گل محمدی تنگ کرده و منتقدان براین باورند که این مربی نتوانسته عملکرد مطلوبی را در ماه‌های اخیر از خود به جا بگذارد و باید به سرعت درمسیر تغییرات گام بردارد. انتقاد از یحیی گل محمدی حتی به میان هوادارن این تیم هم کشیده شده است و درفضای مجازی به شدت مورد نقد قرار می‌گیرد.

در عین حال که گل محمدی هدف اول منتقدان است اما نباید از نقش دستیاران او در شکست‌های سریالی اخیر غافل بود و آن‌ها را بری از اشکالات دانست. حمید مطهری و کریم باقری شاخص ترین چهره‌ها روی نیمکت پرسپولیس محسوب می‌شوند که به سبب موفقیت‌هایی که در سال‌های گذشته نصیب پرسپولیس شده همواره مورد تمجید قرار گرفته‌اند و حالا که پرسپولیس در باتلاق گرفتار افتاده این دو کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند درحالی که درکنار گل محمدی، آن‌ها نیز در ناکامی‌ها اثر گذار بوده‌اند وباید از آن‌ها پرسید چرا قادر نیستند پرسپولیس را از وضعیت کنونی که بسیار نگران کننده است خارج کنند.

کریم باقری عموما با همان داد وفریاد‌ها برسربازیکنان خودی در کنار نیمکت دیده می‌شود و از حمید مطهری نیز مشتی تعریف و تمجید‌های رسانه‌ای و القاب آن چنانی در ذهن به یادگار مانده درحالی که در عمل هرگز نتوانسته‌اند با تدابیر خود گره از کار پرسپولیس باز کنند. در شب شکست تلخ پرسپولیس مقابل آلومینینوم اراک این دو مات و مبهوت درکنار زمین به میدان خیره شده بودند و کاری از آن‌ها برنمی‌آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->